مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن اهدای 270 نسخه از تازه های نشر حوزه دفاع مقدس به کتابخانه های عمومی استان، ترویج فرهنگ اهدای کتاب را ارزشمند و مقدس عنوان کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سعادت جلال دوست با اشاره به اهمیت و نقش کتاب و کتاب‌خوانی در افزایش آگاهی و بالندگی افراد جامعه گفت: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با هر روش و فعالیتی، ارزشمند و مقدس است و ترویج فرهنگ اهدای کتاب یکی از این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

وي افزود: اهداي كتاب به كتابخانه ها يكي از شيوه هاي درگير كردن افكار جامعه به مقوله كتاب و كتابخواني است و روشي براي تامين منابع و غني ساختن منابع كتابخانه ها به شمار مي رود.

جلال دوست با اشاره به اهدای مستمر کتاب‌های حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: اهدای این کتاب‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت باورها و ارزش‌های دینی در بین مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان امروزی انجام می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: از سالهاي پيش، تازه هاي كتاب حوزه دفاع مقدس، به مكان هاي فرهنگي استان اهدا شده است و در آخرين مورد، تعداد سه عنوان، شامل 270 نسخه كتاب از تازه هاي نشر دفاع مقدس به كتابخانه هاي عمومي استان اهدا شده است.

وي گفت: در این دوره، کتاب هایی با عنوان های ورزش از دیدگاه فقه و شیعه، گلخانه و جوانان در جهاد و شهادت به مجموعه کتب کتابخانه‌های عمومی استان وارد می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در خصوص گروه مخاطب اين كتاب ها اظهار داشت: تازه هاي كتاب دفاع مقدس در مقاطع مختلف سني كودك، نوجوان و بزرگسال منتشر شده و در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.

با اهدای کتاب‌های حوزه دفاع مقدس از سوي اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در سال 92، در مجموع چهار هزار و 200 نسخه از تازه‌های کتاب دفاع مقدس استان وارد مجموعه کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی شده است./ز

برچسب ها: اهدا ، کتاب ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.