استقبال دانشجویان عمره گزار از زیارت دوره ویژه

رییس ستاد عمره دانشگاهیان گفت: بر اساس نظر سنجی ها بیش از 76 درصد از دانشجویان عمره گزار از زیارت دوره ویژه رضایت 100 درصدی داشته اند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید محمدرضا فقیهی این مطلب در جلسه هم اندیشی و روحانیون معینه ها و مدیران کاروان های عمره دانشجویی کشور در مدینه منوره اعلام کرد.

وی با اشاره به این که عمره دانشجویی یک نعمتی است ما باید قدر این نعمت را بدانیم ، افزود: جلسات پس از سفر هم باید جدی گرفته شود امسال برنامه داریم تا بیشتر و بهتر از پیش با گستردگی بالایی این اردوها برگزار کنیم.

حجت الاسلام فقیهی در ادامه با تاکید بر جلب رضایت دانشجویان عمره گزار اظهار داشت: در نظر سنجی دانشجویان درباره روحانیون کاروانها بیش از 70 درصد بر خوشرویی روحانی کاروان ها اولویت داده اند.

رییس ستاد عمره در مدینه منوره نیز با برشمردن شرایط کاری خاص در عمره همه مدیران را به همدلی و وفاق برای بهتر برگزار شدن عمره دانشجویی دعوت کرد و بر همکاری بیش از پیش مجموعه خود با ستاد عمره دانشجویی تاکید کرد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین نجفی در نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره هم در سخنانی گفت: این هم اندیشی برای بررسی نقاط قوت و مثبت و ضعف های احتمالی عمره دانشجویی است. زیرا امسال شرایط ویژه و خاصی داشتیم اما با دلسوزی و پرکاری و پیگیری های ستاد عمره و همچنین ستاد عمره دانشجویی کارها به بهترین نحو انجام شد.

وی افزود: رضایت قابل قبولی از عمره دانشجویی وجود داشته است و بر اساس کلام معصوم که فرمود: «حاسبو قبل ان تحاسبو» باید کارها مورد بررسی قرار بگیرد و شرایط در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات ستاد عمره دانشگاهیان تشرف کاروان های متاهلین در حال اتمام است و از 6 اردیبهشت دانشجویان مجرد وارد مدینه منوره خواهند شد.

وی در ادامه این جلسه با توجه به حضور روحانیون کاروان های عمره دانشجویی گفت: روحانی مانند پزشک کاروان است و باید بهترین راه حل ها را برای مسائل دانشجویی ارائه دهد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت: امسال 800 هزار نفر به این سرزمین می آیند و همه محترم و مورد توجه هستند؛ اما روی دانشجویان و دانشگاهیان حساب ویژه وجود دارد زیرا معتقدیم که این نسل بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به لزوم بهره برداری بهتر از وقت کم حضور در مدینه گفت: ما باید به این مسیر حرکت کنیم که روحانیون کاروان ها خودشان روایتگری هم انجام بدهند زیرا منافع بسیاری دارد و در بین زیارت های دوره می توان از وقت و شرایط استفاده های بهتری برد و مسائل دانشجویان را پاسخ گفت.

وی همچنین با اشاره به پیشنهادات مسؤولان عمره دانشجویی گفت: باید تلاش شود تا از دو فرصت قبل از رسیدن به مدینه بهره برد. اول اینکه در فرودگاه بتوان جلسه های مدینه شناسی گذاشت یا به هر نحوی بتوان با توجه به کوتاه شدن مدت زمان حضور زائران برنامه ای را معین کرد و همچنین دوستان ستاد بررسی کنند که آیا می توان در مدت زمان پرواز با پخش لوح فشرده مدینه شناسی یا ارائه برنامه ای از وقت بوجود آمده برای زائران بهره بهتری برد.

در ادامه این جلسه روحانیون معینه ها مدیران کاروان ها و راویان با ارائه پیشنهادات خود به بحث و بررسی مسائل عمره دانشجویی پرداختند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: استقبال ، دانشجویان ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار