شرکت مس کرمان با معرفی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تأسیس شد.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگوی تلفنی با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با بیان اینکه این شرکت برای تسهیل امور تأسیس شده است ، افزود: از این پس مدیران از اختیار بیشتری برای تصمیم گیری برخوردار می شوند.

مرادعلیزاده خاطرنشان کرد: با این موضوع حساب های مالی شرکت در استان به گردش در می آید و خرید ملزومات آن از کرمان صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون برای خرید ملزومات شرکت از استان کرمان نزدیک به 70 میلیارد تومان در گردش مالی استان تزریق می شود که با ساز و کار بهتر شرکت ، سالانه به مبلغ آن افزوده می شود.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به حیطه اختیارات شرکت نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت در پنج حوزه اکتشاف، تجارت خارجی ، فروش داخلی ، فعالیت های توسعه ای و مسئولیت های اجتماعی که نیازمند تصمیمات کشوری است ، ورود نمی کند.

مرادعلیزاده یادآور شد: در بقیه امور مانند ثبت قرار داد، تولید ، استخراج ، خرید ملزومات و تنظیم حساب های مالی این شرکت اختیار کامل دارد.

وی با اعلام اینکه گستردگی فعالیت های شرکت ملی سبب شده بود ، در برخی مواقع تصمیم گیری ها با تأخیر انجام شود ، افزود: با ساز و کار جدید وضعیت مس کرمان از یک کمپانی ساده خارج و به هلدینگ کمپانی تبدیل می شود که فعالیت های تخصصی را پیگیری می کند./س


برچسب ها: مس ، توسعه ، تجارت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.