رسیدگی به امور شیعیان درجهان،گسترش فرهنگ اهل بیت(ع)، توسعه تبلیغی و دایره علمی در دانشگاهها،مساجد ،حسینیه ها و کتابخانه ها،تبلیغ و پاسخگویی به شبهات و افتراهاو ... از اولویت برنامه های مجمع جهانی اهل بیت(ع)است

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری در حاشیه همایش سبک زندگی امام هادی(ع)، در سمنان با بیان اینکه دانشگاه اهل بیت (ع)، در ایران در 14 سال پیش تأسیس شد افزود: احداث این دو دانشگاه با هدف رشد و توسعه فکری جامعه اهل بیت در سایر کشورها صورت می گیرد.

وی همچنین از احداث یک مؤسسه پژوهشی در کشور ایتالیا خبر داد و گفت: پژوهشگاه علمی اهل بیت(ع)، با هدف بررسی مسائل موجود در کشورهای اروپایی در کشور ایتالیا تأسیس می شود.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) خاطر نشان کرد: دو جشنواره و همایش ملی پیامبر اعظم (ع)، و همایش سبط نبی اکرم امام حسن مجتبی(ع)، در ایام بعثت پیامبر اکرم (ص)، و در هفته پایانی ماه شعبان در تهران برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین اختری تصریح کرد: رسیدگی به امور شیعیان،سازماندهی شیعیان در جهان،گسترش فرهنگ اهل بیت(ع)، توسعه تبلیغی و دایره علمی در دانشگاهها،مساجد ،حسینیه ها و کتابخانه ها،تبلیغ و پاسخگویی به شبهات و افتراها،برگزاری همایشها و نشست ها علمی با موضوعات اهل بیت(ع)، از اولویت برنامه های مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در سالجاری است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.