معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه 15، از برگزاری همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در این منطقه خبر داد.

سید جلال حسینی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در مدارس منطقه 15 همزمان با هفته سلامت در دستور کار معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی افزود: این طرح همزمان با هفته سلامت و روز جهانی بهداشت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال 93 از ساعت 10 تا 12 در مدارس منطقه 15 برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد:‌ در این طرح معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه 15، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، اداراه سلامت منطقه 15 شهرداری و نواحی 8 گانه منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند.
 
حسینی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در مدارس منطقه 15 از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال 93، برگزاری همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در مدرسه جهاد روز جمعه 5 اردیبهشت ماه سال 93 در مدرسه جهاد از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: توزیع بروشورهای آموزشی سلامت در محلات 20گانه،‌ مدارس، مراکز آموزشی، فرهنگی، اداری،‌ تجاری و مسکونی منطقه 15، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، سلامت و تفریحی از اقدامات شهرداری منطقه 15 در هفته سلامت و روز بهداشت جهانی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، ترافیک ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار