شهردار منطقه 14 از تکمیل پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و توسعه فضای سبز در دارالمومنین شهر تهران خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، تورج فرهادی در اولین نشست خبری سال 93 با بیان این مطلب گفت: در همین راستا پروژه‌های مجموع فرهنگی غدیر، زورخانه آلاله، رختکن زمین ورزشی شیرودی، توسعه سرای محله شکوفه، مسجد علی بن موسی، 35 متری حسینی و ساماندهی خیابان خاوران در سال 93 افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: سرانه فضای سبز در این منطقه حدود 43.3 درصد است که نسبت به میانگین فضای سبز شهر تهران خیلی کم است و سرانه فضای سبز در ناحیه 3، 5 و 6 حدود شش صدم و در ناحیه 1 و 4 و قسمتی از ناحیه 2 به علت بافت فرسوده سرانه فضای سبز محدودی داریم.
 
وی با اشاره به پروژه‌های متوقف شده در سال 92 که شامل زورخانه آلاله، مجموع فرهنگی غدیر، 35 متری حسینی  و زمین ورزشی شیرودی را راه اندازی نماییم.
 
فرهادی با اشاره به دفع نقاط بی‌دفاع محلی در محدوده منطقه 14 گفت: در این محدوده که فضای 40 هکتاری جنگل که تفریح‌گاه معتادین، کارتن خواب‌ها قرار گرفته‌اند مسیری راه اندازی شده است که مشکل نقاط بی دفاع محلی را برطرف نموده است.
 
وی ادامه داد: همچنین فضای سبز بزرگراه امام علی، تعریض خیابان پیروزی، ساماندهی خیابان خاوران، کاشت 200 هزار اصل نهال در اطراف پادگان منطقه 14 از اقدامات صورت گرفته در شهرداری منطقه 14 است.
 
وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه افزود: به همین منظور تکمیل مسجد آدینه، توسعه مسجد شهدا، احداث بقعه و بارگاه امامزاده چهل تن، احداث مسجد کاظمین و مرمت مسجد بقیه الله که قدمت 700 ساله دارند از کارهایی است که در اولویت اول شهرداری منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: همچنین 6 زمین چمن مصنوعی و تالار یاس برای مراسم خانواد‌ه‌های بی بضاعت منطقه در سال 93 احداث می شود.
 
فرهادی در خصوص برطرف کردن گره‌های ترافیکی در سطح منطقه گفت: در همین راستا ادامه بزرگراه شوشتری، بزرگراه محلاتی، 35 متری کرمان، مترو خط 7 و افتتاح تونل امیرکبیر در بزرگراه امام علی در اولویت اول کاری شهرداری منطقه 14 قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: احداث پارک کودکان زیر 7 سال، احداث پارک بانوان، توسعه بوستان زیتون، احداث شهربازی، ایجاد یک فضای گردشگری در قبرستان ارامنه، احداث دو ایستگاه آتش نشانی راه اندازی 4 میدان میوه و تره بار، توسعه فضای سبز در بخش شرقی و باغ راه ها، از اقداماتی است که در سال 93 در شهرداری منطقه 14 صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، منطقه ، تونل ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار