معاون وزیر بهداشت گفت: قوانین وزارت بهداشت بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری اصلاح می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سیدامیرمحسن ضیائی، در سفر یک ‌روزه به شیراز در جمع مسوولان حوزه‌ آموزش دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه سلامت افزود : سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نقش وزارت بهداشت را در تولیت نظام سلامت کشور تحکیم کرد.

وی بیان کرد : بر این اساس مجموعه وزارت بهداشت در حال برنامه‌ریزی برای اصلاح یا تدوین قوانین بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

ضیائی با بیان اینکه تولیت سلامت به دلیل اهمیتی که برای افراد جامعه دارد، در بیشتر نقاط دنیا در دست دولت‌ها قرار دارد، افزود: اکنون در شرایطی هستیم که مسوولان در ارکان مختلف کشور توجه ویژه‌ای به بهداشت و سلامت دارند و این برای فعالان در این حوزه یک فرصت طلایی است که باید از آن در جهت بهبود وضعیت سلامت مردم استفاده شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت همچنین در بازدید از بخش‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملکرد این دانشگاه را ملی و بین‌المللی ارزیابی و اضافه کرد: با این رویکرد، این دانشگاه باید در پذیرش دانشجو، توسعه در حیطه‌های مختلف از جمله رشته، به صورت ملی و دارای فعالیت‌های بین المللی دیده شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قوانین ، ابلاغی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.