معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: 99 طرح عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 12 هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار ریالی و 6 میلیارد و 470 میلیون دلار اعتبار ارزی در سفر کاروان تدبیر وامید به استان سیستان و بلوچستان تصویب شد

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، محمدباقر نوبخت در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان در بندر کنارک افزود: تمام این طرحها در سال جاری و یا نیمه اول سال آینده اجرایی و عملیاتی می شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تصریح کرد: برای اجرای طرح گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان مبلغ 9 هزار میلیارد ریال نیز برای سال های 1394 و 1395 در نظر گرفته شده است.

نوبخت افزود: مبلغ 6 میلیارد و 470 میلیون دلار نیز از منابع ارزی در سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساخت ها مصوب شد.

وی، افزود: برای 10 طرح راه و زیربنایی مبلغ یک هزار و 310 میلیارد ریال و 10 طرح بهداشت و درمان مبلغ 176 میلیارد ریال و 6 طرح کشاورزی مبلغ 3 هزار و 910 میلیارد ریال و برای اجرای پروژه های نیروگاهی و انرژی نیز هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

وی در خصوص اعتبار طرح گاز رسانی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: 5 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار ریالی و یک میلیارد و 400 میلیون دلار از منابع ارزی مصوب شده است.

به گفته وی برای 12 طرح آبی استان نیز افزون بر 2هزار و 509 میلیارد ریال و 5 میلیارد دلار اعتبار ارزی در سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان مصوب شد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.