نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روز شنبه 30 فروردین ماه از اولین روز هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نمایشگاه نقش‌آفرینی در توسعه پایدار برپا می‌شود.
 
مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از ساعت 9 صبح الی 12 سی‌ام فررودین ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران(سالن میلاد) برگزار می‌گردد.

بر اساس این گزارش، در این روز نیز دیدار زنان نمونه، کارآفرین، برتر و مدیران زن دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به همراه معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از ساعت 10:30 صبح در حسینیه امام خمینی (ره) با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دیدار می‌کنند.
 
همچنین، این نمایشگاه که با همت امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری معاونت امور زنان ریاست جمهوری برگزار می‌شود به مدت سه روز در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از ساعت 9:00 صبح الی 17:00 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برای بازدید عموم دایراست.  

گفتنی است، از برنامه‌های ملی دیگر در اولین روز هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر می‌توان به برگزاری مراسم بزرگداشت مقام و منزلت زن به مناسبت میلاد موفورالسرور، حضرت زهرا (سلام الله علیها) با حضور همسران سفرای خارجی در ایران از ساعت 16:30 در مجموعه کاخ سعدآباد تهران و نیز برگزاری جشن و دیدار از سرای احسان از ساعت 13:00 در محل مؤسسه خیریه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی سرای احسان نام برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار