با ابراز ناراحتي از ماجراي نيکولا آنلکا برادر اين ملي پوش فرانسوي را شياد خواند و گفت براي پس گرفتن هزينه هايي که باشگاه براي جذب آنلکا کرده به فيفا متوسل خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از چندين روز بلاتکليفي، باشگاه فوتبال مينيرو برزيل سرانجام سه شنبه شب اعلام کرد از جذب ملي پوش سابق فرانسه که خبر پيوستنش به اين باشگاه برزيلي پنجم آوريل منتشر شده بود، صرفنظر کرده است.نيکولا آنلکا فرانسوي روز چهارشنبه در واکنش به اين تصميم باشگاه مينيرو در صفحه فيسبوک خود اعلام کرد هرگز هيچ تعهدي به باشگاه برزيلي نداده و مسئولان اين باشگاه يک داستان تخيلي درست کرده اند.

پاسخ تمسخر آميز آنلکا، خشم الکساندر کاليل  رئيس باشگاه اتلتيکو مينه رو برزيل را برانگيخت. وي پيش از اين در گفتگو با روزنامه نگاران قضيه آنلکا با باشگاه مينيرو را کاملا متفاوت تعريف کرده بود.الکساندر کاليل تاکيد کرد:« وقتي ما اعلام کرديم آنلکا به درد باشگاه ما نمي خورد و او را دور انداخته ايم، او از اين خبر ناراحت شده و همه چيز را ساختگي دانسته است.

ما به همه نشان خواهيم داد که هيچ چيز ساختگي نبوده است چرا که ما توافق کرده بوديم. ما در اين رابطه به فيفا شکايت خواهيم کرد و آنلکا بايد هر چه را که باشگاه براي سفر و اقامت آنلکا در برزيل هزينه کرده است، به باشگاه برگرداند.»

آنکلا سه‌شنبه‌شب در پاسخ به سوالات خبرنگاران در باره اخباري که در خصوص پيوستن او به باشگاه برزيلي آتلتيکو مينيرو برزيل منتشر شده، گفت با هيچ تيمي قرارداد امضا نکرده است و فعلا در تعطيلات به سر مي برد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از ريو دو ژانيرو،  الکساندر کاليل تاکيد کرد اگر آن طور که آنلکا مي گويد همه چيز ساختگي است، پس برادر وي يک شياد است چرا که او براي مذاکره با مسئولان باشگاه به اينجا آمد و حتي حق کميسيون خود را نيز طلب کرد هر چند ما چيزي به او پرداخت نکرديم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار