به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران، شعار بانک ها تنها به آگهی های پر خرج تبلیغاتی ، آنچه بر سر در شعب نقش می بندد یا در تقویم های سفارشی بانک ها نقش می بندد خلاصه نمی شود.
شعار برخی از بانک های ایرانی شعار نقش مهم و تاثیر گذاری در برند سازی یک سازمان و یک بانک دارد . شعار بانک ها می بایست بیانگر وجه تمایز هر بانک باسایر بانک ها باشد بنابر این مشخصاتی مثل همه گیر بودن چندان برای شعار یک بانک چشم گیر نیست.
درضمن ادعاهای بزرگ و غیر قابل اجرا هم برای شعار بانک ها مناسب نیست و حکم سنگ بزرگی را دارد که نشانه نزدن است.
شعارهای بانک ها همچنین باید با امکانات و موقعیت های بانک هم تناسب داشته باشند مثلا شعار تجربه برای بانکی که تازه تاسیس شده حسابی به چشم می زند. مواردی که بعضا در شعار برخی بانک ها دیده می شود.
امروز كه جایگاه سازی و برندسازی بیش از گذشته اهمیت یافته است و شركتها به جای رقابت قیمتی به دنبال رقابت برندی هستند باید به انتخاب شعارهای تبلیغاتی بیش از گذشته توجه كرد و سعی نمود بهترین ادعا را كه بیانگر ارزش و قابلیتهای سازمانمان است را مطرح كنیم.
انتهای پیام/