بازدید مشاور عالی وزیر بهداشت از پروژه‌های عمرانی در حال احداث و مراکز درمانی استان قم

دکتر دانش جعفری مشاور عالی وزیر بهداشت از پروژه‌های عمرانی در حال احداث دانشگاه علوم پزشکی قم و تعدادی از مراکز درمانی استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،دکتر داود دانش جعفری مشاور وزیر بهداشت در حاشیه سفر خود به شهر مقدس قم از تعدادی از مراکز آموزشی درمانی استان و پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی قم بازدید به عمل آورد و وضعیت آنها مورد بررسی قرار داد.
مشاور عالی وزیر بهداشت در ابتدای ورود خود با حضور در مرکز آموزشی درمانی نکویی – هدایتی از بخشهای مختلف این بیمارستان دیدن کرد.

وی در ادامه پروژه نیمه تمام بیمارستان فرقانی که یکی از پروژه‌های عظیم درمانی در سطح استان می‌باشد را مورد بازدید قرارد داد.

دکتر دانش جعفری همچنین از مراکز آموزشی درمانی کامکار – عرب‌نیا، شهید بهشتی، حضرت فاطمه معصومه(س) و تعدادی از مراکز در حال ساخت مانند بیمارستان 128 تختخوابی امجدی(نیروگاه) و مجتمع پردیس قم بازدید به عمل آورد.

در ادامه این سفر دکتر دانش جعفری با حضور در مجمتع اسراء قم با آیت الله جوادی آملی دیدار و گزارشی از برنامه های تحولی حوزه سلامت را به ایشان ارائه داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار