رئیس دومای دولتی روسیه اعلام کرد بحران شدید سیاسی در حال فروپاشی اوکراین است و رویدادها در جنوب شرقی این کشور در حال وخیم‌تر شدن است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، رئیس دومای دولتی روسیه روز پنجشنبه پس از نشست سازمان پیمان امنیت جمعی اعلام کرد بحران شدید سیاسی در حال فروپاشی اوکراین است و رویدادها در جنوب شرقی این کشور در حال وخیم تر شدن است.

سرگئی ناریشکین به خبرنگاران گفت : ما در باره حوادثی که در حال حاضر در اوکراین اتفاق می‌افتد، بسیار نگران هستیم. ناریشکین افزود عملکرد نادرست مقامات کیف از جمله سرکوب تظاهرات مردم مناطق جنوب شرق اوکراین، عامل دامن زدن به خشونت‌هاست.

رئیس دومای دولتی روسیه گفت : استفاده از زور علیه غیرنظامیان غیر قابل قبول است.
وی تاکید کرد : مردمی که در جنوب شرق اوکراین زندگی می‌کنند خواهان گفتگو با مقامات این کشور هستند. آنها می‌خواهند به مقامات اوکراینی بگویند که چگونه می‌خواهند در این کشور زندگی کنند. 

ناریشکین افزود : متاسفانه مقامات اوکراین صدای این افراد را نمی‌شنوند و نمی‌خواهند صدای این افراد را بشنوند به همین دلیل نیروهای زیادی از ارتش را در این مناطق مستقر کرده‌اند.
 رئیس دومای دولتی روسیه در پایان از همکاران خود در سازمان پیمان امنیت جمعی خواست موضع روسیه را در زمینه تحولات به وجود آمده در اوکراین به درستی درک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار