رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رضایت شهروندان از شهرداری، لازمه تحقق اهداف مدیریت واحد شهری است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مالک اژدر شریفی در مراسم آغاز بکار کمیسیون حل اختلاف شهرداری تبریز اظهار داشت: مدیریت شهری در صورت برخورداری از تصمیمات عاقلانه و منطقی، عموم شهروندان را از نظر فکری به سوی شهرداری سوق خواهد داد.
 
وی تشکیل کمیسیون حل اختلاف در ساختار شهرداری تبریز را اقدامی ارزشمند در جهت تکریم شهروندان خواند و افزود: نبود کمسیون حل اختلاف، باعث اتلاف وقت، هزینه و نیروی کاری در فرآیند مصالحه طرفین دعاوی بوده و در این راستا، رسیدن به یک تعامل ساختاری و هدفمند ضروری است.
 
وی ادامه داد: وظیفه دشوار شهرداری و ظرافت‌های موجود در این نهاد خدمتگزار می‌طلبد تا اختلافات حقوقی با شهروندان، در اسرع وقت و به صورتی ریشه‌ای حل و فصل شود.
 
وی افزود: تشکیل کمسیون حل اختلاف در ساختار شهرداری تبریز، این نیاز حقوقی را برطرف خواهد کرد.
 
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر پرهیز از نگاه جزیره‌ای در حوزه خدمات شهری گفت: در این راستا توجه به سلایق شهروندی در برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر ضروری است.
 
وی بر لزوم استمرار تعامل سازنده شهرداری و دستگاه قضایی استان تاکید و پیشنهاد کرد تا فرآیندهای حقوقی و نظارتی شهرداری با تمرکز بیشتری اجرا شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار