مدیر مجموعه باستانی شهرزیر زمینی نوش آباد گفت: نخستین نشست هم اندیشی و همگرایی در زمینه گردشگری در شهر زیر زمینی نوش آباد برگزار شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، عباس شافعی افزود: پرداختن به اهمیت صنعت گردشگری به عنوان محور توسعه پایدار در شهرهای کوچک با مشارکت عموم شهروندان به ویژه صاحب نظران بخش خصوصی و استفاده از اندیشه های صاحب نظران از جمله اهداف برگزاری این نشست می باشد.

به گفته وی، نخستین جلسه از این مجموعه نشست ها، با عنوان "نشستی در زیر زمین" به بررسی جایگاه گردشگری با تکیه بر هویت بومی می پردازد که به صورت نمادین در اتاق مشورت شهر زیر زمینی نوش آباد با حضور فعالان حوزه گردشگری برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در بخشی از مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش آباد، فضای مرکزی و وسیعی است که به اعتقاد کارشناسان، محلی برای هم اندیشی وراهبرد های اداره و توسعه شهر زیر زمینی بودهاست که می تواند نمادی برای اهمیت هم اندیشی و همفکری در مدیریت باشد.

به گفته وی، در این نشست ، اکبر رضوانیان، دارنده عنوان برند برتر در جشنواره برندهای گردشگری کشور بخاطر راه اندازی و اداره خانه های تاریخی با تاکید بر اصل بوم گردی و گردشگری بومی و کارآفرین برتر این حوزه سخنرانی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به ضرورت معرفی ظرفیت های گردشگری شهر تاریخی نوش آباد، از ابتدای سال جاری در فضای مجازی، گروه شهرزیر زمینی نوش آباد ، فعالیت خود را آغاز کرده است تا از نظر و اندیشه صاحب نظران در این حوزه به صورت عام استفاده شود که این سلسله نشست های هم اندیشی و همگرایی گردشگری یکی از خروجی های این گروه مجازی است.

شافعی با تاکید بر اینکه طرح هر نظر و اندیشه به عنوان نقطه آغاز یک ایده می تواند مدخلی بر نقشه راه و راهگشای برنامه ریزی در زمینه گردشگری باشد ابراز امیدواری کرد حضور فعالان و صاحب نظران در این نشست ها به پیشرفت گردشگری نوش آیاد کمک کند./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.