مدیرکل سازمان مدارس غیرانتفاعی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: الگوی شهریه مدارس غیردولتی تا هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی زینی وند  امروز در حاشیه  مراسم روز زن که با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش درحال برگزاری است اظهار داشت :  در حال تدوین الگوی شهریه مدارس غیردولتی هستیم که تا هفته آینده دستورالعمل‌ آن را به استانها ابلاغ خواهیم کرد.

وی ادامه داد:تا زمان اعلام شهریه جدید، مدارس غیرانتفاعی حق ثبت نام و تغییر شهریه را ندارند.

مدیرکل سازمان مدارس غیرانتفاعی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش
گفت: ثبت نام مدارس غیر دولتی همزمان با مدارس دولتی خواهد بود.

مجتبی زینی وند ادامه داد: تا زمانی که الگوی شهریه اعلام نشده، مدارس غیرانتفاعی حق ثبت نام و تغییر شهریه را ندارند و با مدیران خاطی در این زمینه برخورد می‌شود.

وی افزود: تا زمانی که سازمان مدارس غیر دولتی به صورت کاملا رسمی دستور العمل الگوی شهریه مدارس غیر انتفاعی را اعلام نکرده، مدیران مدارس نه تنها نمی‌توانند شهریه جدید اعلام کنند و  باید از گرفتن چک و عقد قرارداد خودداری کنند.

مدیرکل سازمان مدارس غیرانتفاعی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: مدیران مدارس در صورت مراجعه والدین می‌توانند پیش ثبت نام‌ها را بدون تعیین شهریه انجام دهند؛ اما نباید قراردادی منعقد شود، چرا که در برخی از مدارس به علت تقاضای بالا اقدام به پیش ثبت نام می‌کنند که این پیش ثبت نام‌ها نباید با تغییر شهریه و یا تنظیم قرارداد باشد.

وی خاطرنشان کرد: الگوی شهریه دو نوع شهریه ثابت و فوق برنامه دیده شده که تمامی مدارس غیرانتفاعی موظفند فوق برنامه‌های خود را به اولیاء اعلام کنند .

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اعلام ، مدارس ، شهریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار