رقابت های دوومیدانی نونهالان و نوجوانان پسر کشورطی روزهای 28 و 29 فروردین ماه سال جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، این مسابقات که با حضور استان های سراسر کشور برگزار شد دو و میدانی کاران پسر در ماده های مختلف به مدت دو روز به رقابت پرداختند.
تیم استان کردستان متشکل از 4 دوومیدانی کار و یک سرپرست و مربی در مسابقات دوومیدانی نونهالان و نوجوانان پسر کشورشرکت کرد که در پایان سینا محمدی از شهرستان سقز در قالب تیم استان درماده 100 متر توانست با زمان 11 ثانیه و37 صدم ثانیه در سکوی اول قرارگیرد.
سینا محمدی دوومیدانی کار کردستانی نیزدر روز دوم رقابت ها بروی پیست تارتان مجموعه ورزشی آفتاب تهران رفت و این بار دوباره توانست درماده 200 متر با عبور از خط پایان با زمان 22 ثانیه و77 صدم ثانیه مدال طلای را به خود اختصاص داد.
براساس این گزارش بشیر مقصودی در 2000 متر با مانع ، کاویان بابایی در100 متربا مانع و رضا رشیدیان در پرتاب دیسک و وزنه دیگر دوومیدانی کاران تیم کردستان بودند که با کسب دو مدال طلای سینا محمدی به کار خود پایان دادند./س
 
برچسب ها: نوجوان ، سقزی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.