نمایش کمدی و موزیکال «خرمشیر» به نویسندگی «جواد ذوالفقاری» و « شادی پور مهدی » و کارگردانی «مجتبی خمسه» از یکشنبه 31 فروردین 93 ، ساعت 17:30 به روی صحنه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نمایش کمدی و موزیکال «خرمشیر» به نویسندگی « جواد ذوالفقاری » و « شادی پور مهدی » و کارگردانی « مجتبی خمسه » از یکشنبه 31 فروردین 93 ،ساعت 30/17 به روی صحنه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران می رود . 

این نمایش داستان خری را روایت می کند که از دست صاحبش با دوز و کلک فرار می کند و وارد جنگلی می شود و باسلطان جنگل شیر ملاقات می کند . شیر که تا کنون خر ندیده نامش را می پرسد ،خر دست و پایش را گم می کند و ه جای اینکه بگوید جناب شیر ،خر هستم ،به اشتباه می گوید «خرمشیر» و در این بین وقایع طنزی به وقوع می پیوندد... 

در نمایش «خرمشیر»، سحر پور فرج ،مجتبی خمسه ،پارسا پولادوند ،بهنام حبیب پور نقش آفرینی می کنند و سجاد آقابابایی مدیریت صحنه و بهنام حبیب پور دستیاری کارگردانی این اثر نمایشی را بر عهده دارند . 

گفتنی ست،نمایش کمدی و موزیکال «خرمشیر» ویژه کودکان و نوجوانان تا جمعه 19 اردیبهشت 93، ساعت 30/17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود .


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.