نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خواستار برقراری پروازهای فرودگاه سنندج و توجه به توسعه این فرودگاه شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج،  علوی  ضمن ارایه این درخواست به دکتر آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه باید جهت توسعه همه جانبه استان کردستان برای توسعه فرودگاه سنندج به اقدامات اساسی و زیربنایی توجه ویژه داشته باشد.

وی ضمن اشاره به اقدامات مثبتی که در این چند سال در فرودگاه سنندج انجام گرفته است، گفت: فرودگاه سنندج برای انجام پروازهای داخلی و خارجی آماده و مهیا است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران با اشاره به اینکه در چند سال گذشته توسط شرکت های هواپیمایی هر هفته 16پرواز داخلی و خارجی در مسیر تهران - سنندج - تهران و سنندج - سلیمانیه - سنندج انجام می شد که بر رونق توسعه استان و اشتغالزایی تاثیر داشت، افزود: در حال حاضر مجموع این پروازها به هفت مورد در هفته کاهش یافته است.

علوی از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرده است که به منظور رونق بخشیدن به توسعه پایدار استان کردستان، برقراری مجدد پروازهای شرکت آسمان از طریق فرودگاه سنندج در برنامه کاری قرار گیرد./س

برچسب ها: فرودگاه ، اقدامات ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.