فضای علمی و آموزشی کشور باید عاری از جهت بندی‌های سیاسی و جناحی سعی در پیشبرد آموزشی کشور داشته باشد اما عدم رسیدگی به پرونده دانشجویان ستاره‌دار این وزارتخانه را با حاشیه‌های فراوانی مواجه ساخته است.

زهره طیب زاده نوری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگان کمیسیون مجلس منتظر رسیدن نوبت سوال از وزیر علوم و تحقیقات در صحن هستند که سوال پیرامون ابهامات و مشکلات موجود در پرونده دانشجویان ستاره دار مهمترین عامل سوال از وزیر علوم است.

وی گفت: متاسفانه در وزارت علوم مباحث علمی و آموزشی جای خود را به مسائل حاشیه‌ای و جناحی داده است و در این خصوص به تذکرات مجلس اصلا توجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان کمیسیون آموزش از پاسخ و توضیحات وزیر علوم در کمیسیون پیرامون این دانشجویان قانع نشده‌اند خاطر نشان کرد: در صورتی که سوال از وزیر علوم پیرامون دانشجویان ستاره دار، نمایندگان را قانع نسازد باید منتظر کارت زرد بعدی به وزیر علوم باشیم که البته این کارت زرد نوعی تذکر است و وزیر را به استیضاح احتمالی نزدیکتر می‌سازد که البته این مقوله در صورت قانع شدن نمایندگان از پاسخ وزیر در صحن مجلس خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار