رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي شرق استان تهران از اجراي طرح برخورد با اراذل و اوباش و مظاهر علني فساد در شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت : در جريان اين طرح 60 نفر دستگير شدند.

سرهنگ "قاسملوئي" رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : با توجه به اينکه برخورد با جرائم سازمان يافته باندي و اراذل و اوباش و آن دسته از افرادي که امنيت و آسايش عمومي را به مخاطره مي اندازند از وظايف دستگاههاي قضائي ، انتظامي و امنيتي مي باشد ، روز گذشته پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان با همکاري مأموران انتظامي شهرستان پاکدشت طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با محوريت دستگيري اراذل و اوباش وبرخورد با مظاهر علني فساد به اجرا درآورد.

وي به برخي مراکز گردشگري ، توريستي وراههاي مواصلاتي که همواره پذيراي مسافران عبوري مي باشند ، اشاره و افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد ، تعدادي از اين واحدها مأمن مناسبي براي حضور وتخلف افراد هنجار شکن و مزاحم شده و حتي شرايط را براي تولد و رشد برخي از جرائم از جمله تهيه وتوزيع مشروبات الکلي ، مواد روان گردان ومخدر فراهم اورده است .

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در نتيجه به اجرا گذاشتن اين طرح ضمن شناسايي باند جعل اسناد هويتي و اقامتي ، 60 نفر دستگير و همچنين مقاديري موادمخدر ، تعداد زيادي آلات و ادوات شرارت همچون قمه ، 25هزار ظرف حاوي خوشبو کننده بدن فاقد هر گونه مارک و علائم بهداشتي کشف شد.

سرهنگ قاسملوئي با اشاره به اينکه اکثر افراد دستگير شده سابقه‌دار بوده‌اند، افزود: اراذل و اوباش بدانند که پليس اقدامات آنان را رصد خواهد کرد و با آنان قطعاً برخورد مي‌کند.

وي در ادامه بازديد از30 واحد صنفي ، 10 باب دامداري و باغ شخصي و پلمپ 4 واحد صنفي قهوه خانه سنتي را از ديگر دستاوردهاي اين طرح عنوان و اظهار داشت : برخورد با هنجارشكنان، اراذل و اوباش و مزاحمان خياباني از اولويت هاي پليس بوده و پليس امنيت عمومي نيز با اجراي اقدامات پيشگيرانه و طرح هاي مختلف و استفاده از قوه قهريه برخورد با اين گروه از افراد را به طور مستمر در طول سال در دستوركار خود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پاتک ، پلیس ، حوادث ، انتظامی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار