رونمایی از بانک مجازی پوسترهای مذهبی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تجسمی  باشگاه خبرنگاران  این نشست با حضور "سعید کردی" رئیس بانک مجازی پوسترهای مذهبی و دبیر این دوسالانه و "مسعود نجابتی" دبیر هنری این دوسالانه، برگزار شد.

در این نشست "سعید کردی" گفت: چهارمین دوسالانه پوستر طلوع از سوی بخش خصوصی و با حمایت سازمان زیباسازی شهرداری کانون فرهنگی هنری تهران و کانون مساجد و همچنین شهرداری مناطق 9 و 17 برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: اهداف این دوسالانه بهره‌مندی از زمان و خلق موضوع و هم‌چنین ادای دین هنرمندان به  امام عصر و نیز استفاده از فضای شهری  در ایام شعبانیه خواهد بود.
وی در ادامه گفت: این دوسالانه در دو بخش پوستر و تصویرسازی برگزار می‌شود که بخش اصلی پوستر است.

در ادامه مسعود نجابتی دبیر هنری چهارمین پوستر طلوع گفت: امسال نخستین باری است که به پیشنهاد برخی همکاران بخش تصویرسازی به این دوسالانه اضافه شد.

وی در ادامه به ترکیب هیئت داوران این دوسالانه اشاره کرد و گفت: امسال آثار چهارمین دوسالانه پوستر طلوع از سوی اعضای هیئت داوران که عبارتند از: محمدعلی بنی اسدی، صداقت جباری، کوروش پارسانژاد، کاظم طلایی، و موسی‌زاده، بررسی و برگزیدگان اعلام می‌شود.

*رونمایی از بانک مجازی پوسترهای مذهبی

در ادامه‌ی این نشست بزرگترین بانک پوستر با موضوع پوسترهای مذهبی رونمایی شد.

سعید کردی، رئیس این بانک مجازی گفت: بحث بانک پوستر و ایده در ارتباط با موضوعات مذهبی از خلأهایی بود که همیشه احساس می‌شد.

وی تصریح کرد:امسال فضای مجازی با عنوان بزرگترین بانک مجازی پوسترهای مذهبی را راه  اندازی کردیم تا به این ترتیب این بانک فرصتی برای سرمایه‌‌‌‌‌ گذاری طراحان گرافیک با ارائه پوسترهایشان باشد.

*حمایت از طراحان برای حق کپی رایت

رئیس این بانک مجازی گفت: قرار است این بانک یکی از اهداف  اصلی‌اش حمایت از طراحان در ارائه پوسترهایی که خلق کرده‌اند باشد.

وی گفت: در حقیقت اگر طراحی اعلام کند که از پوستری که ارائه کرده در جاهای دیگر  استفاده شده در صورت اثبات این موضوع از حقوق طراح و در حقیقت حق کپی رایت حمایت می‌شود. کردی گفت: در ازای این حمایت هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. به عبارت دیگر حمایت از حقوق طراحان از طریق این بانک مجازی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار