مدیرکل دفتر امور بنگاهها ي سازمان توسعه تجارت گفت: بسته بندی محصولات صادراتی می تواند نقش بسزایی در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی واسلامی در سایر نقاط جهان ایفا نماید. ..

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛« گیتی توانا» با بيان اين مطلب ، افزود : بسته بندي علاوه بر اثرگذار بودن بر صادرات و ایجاد ارزش افزوده بیشتر می تواند مبلغ فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در سراسر دنیا باشد.

وي در ادامه تصريح كرد :‌ با توجه به نام گذاري سالجاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ از سوي مقام معظم رهبري باید از ظرفیت های اقتصادی نهفته در فرهنگ از جمله موضوع بسته بندی نیز بهره جست.

مدیرکل دفتر امور بنگاهها ي سازمان توسعه تجارت در پايان گفت: بدنبال امضای تفاهمنامه ای با موضوع توسعه کیفی و کمی صادرات از طریق ارتقاء کیفیت صنعت بسته بندی در زمینه فعالیتهای مرتبط با صنعت چاپ و بسته بندی در سال 91 ؛ جلسه مشترك كاري همکاری سازمان توسعه تجارت ایران با صندوق حمایت از هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براي حمایت از صنعت چاپ و بسته بندی ميان مسئولين سازمان توسعه تجارت و تعدادي از اعضاي صندوق حمایت از هنرمندان و نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار