مدیر اداره سلامت منطقه16 گفت: به مناسبت هفته سلامت ویژه برنامه‌ها و جشنواره‌ها و همایش‌های متنوعی در منطقه برگزار خواهد شد.

اسحقی، مدیر اداره سلامت منطقه16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال سلامت «یک عمر سلامت با خود مراقبتی» است افزود: هفته سلامت از یکم اردیبهشت با نواختن زندگ سلامت در 6مدرسه محلات 9گانه منطقه آغاز می‌گردد.

اسحقی تصریح کرد: مهمترین برنامه این هفته برپایی دهکده سلامت در محوطه مقابل معاونت اجتماعی،‌ برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله کلاس، کارگاه و ... در تمام خانه‌های سلامت و سراهای محلات، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، بازدید از بیماران و تقدیر از فعالان و منتخبین عرصه سلامت است.

وی در ادامه به جشنواره سلامت در منطقه اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله غذای سالم و اهدای جوایز به بهترین‌ها و برگزاری تورهای سلامت ویژه‌برنامه هفته سلامت است.

اسحقی در پایان خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی با حضور اعضای کانون‌های دهگانه سلامت روز جمعه 2اردیبهشت به سمت دریاچه خلیج فارس نیز از جمله برنامه‌هایی است که برپا می‌گردد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار