مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه از هزینه‌کرد 6.5 میلیارد ریالی کمیته امداد برای امور درمانی مددجویان این شهرستان خبر داد.

شهریار حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ارتقای مولفه‌های بهداشتی مددجویان یکی از اصول مهمی است که در کمیته امداد ارومیه همواره مورد تأکید بوده است.

وی در این راستا از هزینه‌کرد 6 میلیارد و 458 میلیون ریالی کمیته امداد برای امور درمانی و بهداشتی مددجویان ارومیه‌ای در طول سال گذشته خبر داد و افزود: در این راستا کلاس‌های آموزشی متعددی نیز برای ارتقای سطح سلامت مددجویان برگزار می‌شود.

حسین‌زاده از هزینه‌کرد کمک برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال، تأمین دارو و لوازم پزشکی و پرداخت فرانشیز بیماران را از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان در خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به آنان یاد کرد و گفت: کمک به ایاب و ذهاب مددجویان بیماران مسافر از سایر شهرستان‌ها، تغذیه و اسکان آنها و نگهداری از بیماران در بستر بیماری نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد ارومیه در راستای کمک به مددجویان در این زمینه بوده است.

وی همچنین جمع کل پرداختی به مددجویان ارومیه‌ای در راستای رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال مددجویان را طی سال گذشته 2 میلیارد و 220 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت 694 میلیون ریال نیز برای کمک به نگهداری بیماران زمین‌گیر هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه هزینه‌های صرف شده برای تأمین دارو، لوازم پزشکی و فرانشیز درمان مددجویان 3 میلیارد و 320 میلیون ریال یاد کرد و افزود: 90 میلیون ریال نیز برای تغذیه و اسکان بیماران اعزامی از دیگر شهرستان‌ها به مرکز استان هزینه شده است.

وی همچنین هزینه‌های صرف شده برای تهیه سبد کالا برای مددجویان ارومیه‌ای را در طول سال گذشته 134میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای ارتقای سطح سلامت مددجویان در طول امسال نیز از هیچ امدادی دریغ نخواهیم کرد.

حسین‌زاده در پایان ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت خیرین برای رفع نیازهای متعدد مددجویان، تأمین امنیت و آرامش برای خانواده‌ها را از جمله اهداف مهم کمیته امداد یاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.