کرمانشاه /

از سراسر کشور برای صعود به ارتفاعات بازی دراز خواهند آمد

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گرامیداشت عملیات بازی دراز را یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در سال جاری دانست و پیش بینی کرد روز جمعه(پنجم اردیبهشت) 15 هزار نفر از سراسر کشور به ارتفاعات بازی دراز صعود داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

میرزا مراد پیرو گفت: برای اسکان و پذیرایی از این جمعیت همه امکانات لازم در نظر گرفته شده و تبلیغات گسترده ای نیز در خصوص این برنامه از کرمانشاه تا خود ارتفاعات بازی دراز انجام شده است.

به گفته فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از همه اقشار و از سراسر کشور برای صعود به ارتفاعات بازی دراز خواهند آمد.

پیرو خاطرنشان کرد: تلاش شده در تمام مسیر چهار یا پنج کیلومتری صعود فضای معنوی متناسب با حال و هوای جبهه ها ایجاد شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب برگزاری مراسم در حرم احمدابن اسحق در روز جمعه و با سخنرانی مقامات کشوری را نیز از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

پیرو همچنین اشاره ای هم به اهمیت بزرگداشت سالروزعملیات بازی دراز داشت و ادامه داد: در نقطه نقطه بازی دراز جای پای شهدا وجود دارد و شهدای ما در این عملیات ایثار و جان فشانی زیادی کردند.

وی با بیان اینکه عملیات بازی دراز اولین عملیات آفندی نیمه گسترده ارتش، سپاه و نیروهای مردمی بود، یادآوری کرد: این عملیات باعث شد نیروهای ما بیش از پیش از جنوب کشور به سنگرهای غرب کشور سرازیر شوند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب بر لزوم گرامیداشت یاد شهدا تاکید و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه هایی در جهت حفظ آرمان های انقلاب و شهدا است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.