هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار می‌شود، سپاهان و تراکتورسازی 2 نماینده کشورمان به مصاف حریفان عربستانی و قطری می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتورسازی که وداع تلخی با آسیا داشت امروز میزبان تیم لخویای قطر است سپاهان در یک دیدار حساس و تعیین کننده هم به مصاف الهال در عربستان می‌رود.
 
 ** الهلال عربستان- سپاهان ایران/ طوفان زرد در ریاض

 تیم فوتبال سپاهان در یک بازی حساس امشب ساعت 22:10 در عربستان به مصاف الهلال می‌رود. تیم سپاهان با 7 امتیاز در رده دوم گروه d   قرار دارد. این تیم با برتری مقابل الاهلال عربستان و کسب سه امتیاز بدون هیچ مشکلی به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
 
 مساوی در عربستان هم می‌تواند سپاهان را به مرحله بعد برساند به شرطی که بازی الا‌هلی و السد‌ قطر مساوی شود.
 
شاگردان کر‌انچار در صورت شکست مقابل الهلا‌ل عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند به هر حال زردپوشان اصفهانی با پیروزی پر گل مقابل السد قطر در هفته گذشته با روحیه مضاعف به مصاف الاهلال‌ ‌عربستان می‌روند.
 
 گفتنی است؛ رحمان احمدی به دلیل همراهی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی در این بازی حضور ندارد.
 
حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال باشگاهی ما در آسیا ضربه بزرگی محسوب می‌شود  چراکه تراکتورسازی و استقلال هم از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.
 
 باید دید قطب زرد آسیا در لیگ قهرمانان آسیا باقی می‌ماند یا وداعی تلخ با آسیا خواهد داشت.
 
گفتنی است، تیم فوتبال الاهلی امارات با 7 امتیاز صدرنشین گروه D است. تیم فوتبال سپاهان با همین امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و السد قطر هم به ترتیب با 6 و 5 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

**تراکتورسازی – لخویای قطر/ جدال حذف شدگان در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال تراکتورسازی ساعت 20:00 امشب در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای تیم فوتبال لخویای قطر است.
 
این بازی برای هر 2 تیم تشریفاتی است. تونی اولیویرا هم در یکی از شبکه‌های اجتماعی با هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد و این بازی را آخرین حضورش در نیمکت تراکتورسازی اعلام کرد.

تونی دوست دارد در این بازی تیمش برنده شود تا کمی تلخی حذف از آسیا را از اذهان هواداران پاک شود.

وضعیت تراکتورسازی از لحاظ مدیریت هم مناسب نیست. رئیس هیات مدیره تراکتورسازی استعفا کرد و شایعه‌‌هایی هم در مورد تغییر مدیرعامل هم وجود دارد اما نظمی، مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی این موضوع را تکذیب کرد.

کریم انصاری‌فرد و حامد لک هم به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی رفتند.

تیم لخویای قطر هم مانند تراکتورسازی حذف شده و در رده چهارم جدول قرار دارد.

گفتنی است، تیم فوتبال العین امارات با 11 امتیاز صدرنشین گروه C است. تیم الاتحاد عربستان هم با 9 امتیاز در رده دوم است. هر 2 تیم العین و الاتحاد به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.  

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و ‌لخویای قطر به ترتیب با 5 و 4 امتیاز وداع زود هنگامی با این رقابت‌ها داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زرد ، پوشان ، اصفهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار