مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: 28 نشریه کودک و نوجوانان در نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ قاسم عزیز زاده گرجی در آیین افتتاح یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی که در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در حال برگزاری است، اظهار داشت: اگر پشتیبانی رسانه‌ها و فعالیت دبیرخانه جشنواره نبود از لحاظ کمی و کیفی به توفیقات این‌چنینی دست نمی‌یافتیم.

وی با اشاره به اینکه آغاز جشنواره با افتتاح نمایشگاه ملی نشریات کودک و نوجوان انجام می‌شود، افزود: یک سال گذشته مسئولان دفتر مرکزی برای نخستین‌بار برگزاری جشنواره را به مازندران واگذار کردند.

گرجی با بیان اینکه آثار رسیده به جشنواره در قالب غرفه‌های نمایشگاهی جای دارند، تصریح کرد: 100 درصد نشریات کیفی حوزه کودک و نوجوان در قالب 28 نشریه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی برگزاری کارگاه آموزشی، مشاوره در حوزه مطالعه کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های حاشیه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات عنوان کرد و ادامه داد: جشنواره ملی مطبوعات به صورت دو سالانه است و تاکنون سابقه 20 ساله را در کارنامه خود به ثبت رساند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران بیان داشت: امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نخستین جشنواره ملی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی را در مازندران برگزار کرد.

وی افزود: بنا داریم دبیرخانه جشنواره ملی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی حوزه کودک و نوجوان در مازندران ثابت بماند.

، نمایشگاه ملی مطبوعات از امروز تا چهارم اردیبهشت ماه سال‌جاری در محل کانون پرورش فکری کودکان برپا شد و صبح‌‌ از ساعت 8.30 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 14 تا 18 برای بازدید کنندگان دایر است.

برچسب ها: حضور ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.