معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحویل جوایز کارگران نمونه‌ سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدرضا موالی زاده در نشست خبری صبح امروز که در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته‌ی کارگر برگزار شد، گفت: برنامه‌ی متنوعی به مناسبت گرامیداشت هفته‌ کارگر در نظر گرفته شده است که از سوی ستاد‌های فعال در استان‌های مختلف کشور و تهران اجرا می‌شود.

وی در ادامه به عناوین روزهای هفته‌ کارگر و برنامه‌های متناسب با آن اشاره و تصریح کرد: در روز پنجم اردیبهشت ماه همزمان با اولین روز هفته‌ کارگر که به نام کارگر، امام، شهدا و معنویت نام گذاری شده است ، جمعی از جامعه‌ی کارگری در مرقد امام حاضر و با آرمان‌ها آن‌ حضرت تجدید پیمان می‌کنند ، همچنین حضور مجموعه‌های از کارگران در گلزار شهدای کارگران بهشت زهرا و سخنرانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی قبل از ختبه‌های نماز جمعه در تهران پیرامون گرامیداشت هفته‌ی کارگر از برنامه‌های این روز است.

وی افزود: شنبه ششم اردیبهشت ماه سال جاری نیز روز کارگر، سلامت، رفاه و تامین اجتماعی نام گذاری شده که در این روز مراسم هفته‌ سلامت به همراه شرکت وزیر در جشن سلامت و گردهمایی سیاست گذاران حوزه‌ی کار و تولید برگزار می‌شود.

همچنین بخشی از کسانی که ارائه دهنده‌ی خدمات درمانی و فعال در حوزه‌ی سلامت به کارگران هستند، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

موالی زاده در ادامه به روز سوم هفته‌ کارگر که به نام کارگر، جوانان، زنان و خانواده نامگذاری شده است اشاره و تصریح کرد: بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون رئیس جمهور در حوزه‌ی زنان و خانواده از کارگاه‌های مهارت آموزی زنان و مراسم تجلیل از زنان کارگر به همراه پخش برنامه‌ی تلویزیونی در خصوص زندگی یک خانواده‌ی موفق کارگری از برنامه‌های روز سوم هفته‌ کارگر است.

معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر تعاون و کار اجتماعی اظهار داشت: روز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه به عنوان چهارمین روز هفته کارگر با عنوان کارگر، فرهنگ، کرامت و نشاط اجتماعی نام گذاری شده است. در این روز نیز برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مسابقه‌ی فوتسال میان تیم منتخب کارگران و هنرمندان از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.

وی در ادامه به برنامه‌های پنجمین روز هفته‌ کارگر اشاره کرد و افزود: کارگر، بسیج، تشکل‌های و پیشکسوت‌ها عنوان پنجمین روز از هفته‌ کارگر است که در آن مراسم بسیج کارگری به همراه همایش گفتگو با حضور شرکای اجتماعی در خصوص فرهنگ کار و افزایش بهره وری نیروی کار برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار و رفاه اجتماعی به برنامه‌های دو روز پایانی هفته‌ کارگر اشاره و خاطرنشان کرد: کارگر، ولایت، عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان روز ششم و کارگر، کار آفرینی، تعاون و اقتصاد مقاومتی عنوان روز پایانی این هفته است که در این روزها شاهد برگزاری نشست مجموعه‌ی مدیران وزارت خانه در خصوص بخش‌های مختلف مباحث حوزه‌ی حقوق کارگران و مدیریت جهادی و جشن بزرگ کارگری و تجلیل از کارگران نمونه خواهیم بود.

گفتنی است موالی زاده در این جلسه وعده داد که جوایز کارگران نمونه‌ سال گذشته به زودی به آن ها تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار