مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برخی آقایان با چاپلوسی، پست‌ها و مقام‌هایی را از دولت گرفته‌اند/ هر دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا مرا می‌کوبند و می‌گویند حرف نزن ، دیه از امروز با نرخ جدید محاسبه و اجرا می‌شود ، دولت خزانه‌دار و امانت‌دار مردم است/ باید شاهد یک تحول چشمگیر در بخش کشاورزی باشیم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دولت خزانه‌دار و امانت‌دار مردم است/ باید شاهد یک تحول چشمگیر در بخش کشاورزی باشیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/1/2191407_707.jpg

ریس‌جمهور با بیان اینکه منابع حاصل از مدیریت حامل‌های سوخت، عمدتاً به ارتقاء سلامت و بهبود محیط زیست تخصیص خواهد یافت، گفت: دولت خزانه‌دار و امانت‌دار مردم است و با کمک مردم می‌تواند در زمینه‌های گوناگون اقتصادی حرکت کند.

چگونگی انتقال وسایل ارتباطی با بیگانگان به داخل زندان اوین
 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به چگونگی انتقال وسایل ارتباطی به داخل زندان اوین گفت: این وسایل توسط برخی عوامل زندان به داخل منتقل می‌شود، به طوری که برخی عوامل را با رشوه می‌خرند.

برگزاری نشست تخصصی با موضوع "حقوق اقلیت‌ها در ایران" در دانشگاه شهید بهشتی
 مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری نشست تخصصی با موضوع "حقوق اقلیت‌ها در ایران" در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

زوایای دیگر بازرسي از بند ‌350 اوین منتشر شد/ از کشف سیم کارت تا ارتباط با بی‌بی‌سی‌فارسی
یک منبع آگاه با اشاره به موضوع بازرسی از بند 350 زندان اوین گفت: در بازرسی انجام شده تعداد زیادی سیم‌کارت تلفن همراه، USB ، mp 3، باتری و مموری موبایل و ... کشف شد.

دیه از امروز با نرخ جدید محاسبه و اجرا می‌شود
با ابلاغ نرخ دیه سال 93 از سوی آیت‌الله آملی لاریجانی، از امروز اول اردیبهشت ماه قیمت دیه با مبلغ جدید محاسبه و اجرا می‌شود.

رزمایش الی‌بیت‌المقدس ۴ و ۵ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود
 سردار ذوالقدر از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس چهارم و پنجم اردیبهشت در تهران خبر داد.

حضور بخش خصوصی رابطه مستقیمی با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد

 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، گفت: ورود و حضور هرچه بیشتر بخش خصوصی در اقتصاد، ارتباط نزدیک و رابطه مستقیمی با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

برخی آقایان با چاپلوسی، پست‌ها و مقام‌هایی را از دولت گرفته‌اند/ هر دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا مرا می‌کوبند و می‌گویند حرف نزن
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: برخی آقایان با چاپلوسی، پست‌ها و مقام‌هایی را از دولت گرفته‌اند و ما هیچ انتظاری در اخذ پست و مقام از دولت یازدهم نداریم.

بیانیه بنیاد علوی درباره حکم دادگاه آمریکایی

بنیاد علوی با اشاره به حکم یک دادگاه فدرال آمریکا اعلام کرد تا انجام بررسی کامل پرونده در دادگاه تجدید نظر، نه دولت و نه شاکیان خصوصی قانونا امکان دست‌اندازی به اموال بنیاد را ندارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار