برای صنف هنرمندان تشویق و تقدیر باعث دلگرمی است و با تقدیر شدن احساس می کنند کار خوب مورد توجه مدیران سازمان قرار می گیرد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما ایرج محمدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "روزهای بد به در" درباره ویژگی تولید سریال در ایام نوروز تصریح کرد: تهیه و تولید سریال در ایام نوروز تفاوت زیادی با سریال سازی در سایر ایام سال ندارد . وظایفی که یک تهیه کننده برعهده دارد در سریال‌های نوروزی نیز مورد توجه است . نکته متمایز کننده در این بحث زمان خاص و حساس سریال های نوروزی است. در ایام نوروز با توجه به اوقات فراغت مخاطبان زیادی مجموعه‌های تلویزیونی را پیگیری می‌کنند و مخاطبان انتظارات بیشتری دارند و این وظیفه گروه سازنده را در جهت ارائه یک کار با محتوا، مفرح ، کمدی و با کیفیت دشوارتر می کند. 

این تهیه کننده با تاکید بر فهیم بودن مخاطبان خاطر نشان کرد : مخاطب کار بد را از خوب تشخیص می دهد و باید کاری در شان مخاطب ارائه کرد و وظیفه تهیه کننده ایجاد امکانات و بستر سازی مناسب برای گروه تولید است .

منوچهر محمدی درباره تاثیرات تقدیر از برنامه های نوروزی توسط معاونت سیما در جهت ارتقا سریال‌سازی خاطر نشان کرد: برای صنف هنرمندان تشویق و تقدیر باعث دلگرمی است و با تقدیر شدن  احساس می کنند کار خوب مورد توجه مدیران سازمان قرار می گیرد .


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار