رییس پلیس راهور کشور، با قدردانی از نقش موثر "صدا و سیما "در کاهش حوادث ترافیکی گفت: موضوع ترافیک به صورت دستوری حل نمی شود و گاهی چند ثانیه پیام ترافیکی در یک مجموعه تلویزیونی، بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ سردار اسکندر مومنی گفت: در نوروز امسال نزدیک به 180 میلیون بار دوربین های راهنمایی و رانندگی عبور خودروها را ثبت کردند که سرعت متوسط آنها نسبت به سال گذشته با 4 کیلومتر کاهش به 77 کیلومتر در ساعت رسید که این مهم ستودنی است.

وی افزود: تخلفات راهنمایی و رانندگی در نوروز 93 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 31 درصد کاهش و میزان کشته های سرصحنه حوادث، 15 درصد کاهش داشته است که بی تردید یکی از دلایل اصلی این آمارهای قابل توجه همکاری بسیار خوب سیما و اطلاع رسانی گسترده توام با فرهنگسازی در بخش های مختلف رسانه ملی است.

رییس پلیس راهور کشور گفت: حوزه معاونت سیما همانند دیگر حوزه های رسانه ملی در سطح مدیران و برنامه سازان با عزمی بسیار بزرگ و ستودنی، متعهدانه و هوشمندانه نقش بسیار برجسته خود را ایفا کردند.

سردار مومنی تصریح کرد: اطلاع رسانی از وضع جاده ها و تقویت نشاط مردم که حاصل تلاش رسانه ملی بود در کاهش تخلفات و نحوه رانندگی بسیار تاثیر گذار بود.

وی افزود: موضوع ترافیک دغدغه همگان است و برای حل این دغدغه همگانی همه باید پای کار بیاییم.

سردار مومنی گفت: موضوع ترافیک به صورت دستوری و شعاری حل نمی شود و گاهی چند ثانیه پیام ترافیکی در یک مجموعه تلویزیونی بسیار موثرتر از دیگر اشکال پیام رسانی در این خصوص است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار