رئیس بیمارستان فارابی همدلی و هماهنگی تمامی دست اندرکاران نظام سلامت را برای تحقق سیاست های کلان نظام سلامت که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، ضروری دانست.

دکتر محمود جباروند در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: باید این باور در بین تمامی تلاشگران عرصه سلامت وجود داشته باشد که می‌توانند سیاستهای نظام سلامت را پیاده کرده و کاری کنند تا مردم از نظر سلامت دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با اشاره به حمایت‌های مالی دولت گفت: چنانچه دولت بودجه لازم را در اختیار نظام سلامت قرار دهد، بطور حتم پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مردم کمتر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به درآمدی که از محل هدفمندی یارانه‌ها به مراکز درمانی تزریق می‌شود، بیان کرد: می‌توان از درآمد حاصله برای به روز کردن و جایگزین کردن تجهیزات پزشکی استفاده کرد که در ارتقای کیفیت خدماتی که به بیماران ارائه می‌شود، موثر خواهد بود.

رئیس بیمارستان چشم پزشکی فارابی پوشش بیمه همگانی را برای تمام آحاد جامعه ضروری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از سیاستهای دولت جدید پوشش بیمه‌ای تمام اقشار جامعه و تجهیز مراکز درمانی دولتی برای ارائه خدمات بهتر به مردم محروم است که باید با جذب پزشکان نخبه و کارآمد به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.