ده ها تروریست در بخش قدیمی حمص و حومه حمص در حملات نیروهای ارتش سوریه کشته شدند و حمله چند هزار نفری تروریست‌ها برای تصرف روستای راهبردی عین الدنانیر در حومه حمص نیز شکست خورد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ،ده ها تروریست در بخش قدیمی حمص و حومه حمص در حملات نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مردمی موسوم به دفاع ملی کشته شدند و حمله چند هزار نفری تروریست ها برای تصرف روستای راهبردی عین الدنانیر در حومه حمص نیز شکست خورد. 

یگان‌هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه تعدادی از ساختمان ها را در شمال شرقی مدرسه ولیدیه و مجتمع مدارس در منطقه جب الجندلی  را که تروریست ها در آن‌ها سنگر گرفته بودند به کنترل خود در آوردند. 

نیروهای ارتش همچنین تعدادی از تروریست‌ها را در محله های بخش قدیمی حمص به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی گفت یگان‌هایی از ارتش و نیروهای مسلح مخفیگاه تروریست ها را در محله باب هود در شهر حمص منهدم و حمله افراد مسلح تروریستی را که کوشیدند به برخی نقاط نظامی در تل عمری ، مشرفه ، قاسمیه ، تل قطری و عین الدنانیر در حومه حمص حمله کنند دفع کردند و 40 تروریست را به هلاکت رساندند و شماری از آن‌ها را زخمی کردند که پنج نفر از سرکرده های گروه های تروریستی از جمله آنها بودند.

از طرف دیگر چهار فرد مسلح در محله قرابیص خودشان و سلاح های خود را تسلیم کردند.

ایمان ابراهیم خبرنگار شبکه سوریه در گزارشی گفت: درگیری‌ها در جبهه‌ های نبرد در عین الدنانیر در شرق حمص تشدید شده است و گروه‌های تروریستی مسلح نیز بر شدت اقدامات جنایتکارانه خود افزوده‌اند و در تلاشند از عین حسین جنوبی  و عامریه به روستای عین الدناییر حمله کنند اما نیروهای ارتش و دفاع ملی حمله آن‌ها را دفع و تعدادی بمب را خنثی و برخی از این بمب ها را منفجر کردند.

ایمان از روستای عین الدنانیر و خط تماس مستقیم با گروه های تروریستی مسلح که در روستاهای عامریه و  عین حسین جنوبی مستقر هستند گفت : تروریست ها همواره در تلاشند به روستای عین الدنانیر حمله کنند و آن را به کنترل خود در آورند و هدفشان نیز قطع کردن جاده بین المللی حمص به سلمیه و حلب -دیر الزور به رقه است تا همه این جاده ها را که به مناطق شرقی متصل می شود ببندند اما نیروهای دلاور ارتش عربی و نیروهای دفاع ملی سوریه حمله تروریست ها را دفع کردند و آنان را عقب راندند و تعدادی از تروریست ها را کشتند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت:« ما تحرکات افراد مسلح را در روستای عین حسین به خصوص در تل الغار زیر نظر داریم .آنها تلاش می کنند به روستای عین الدنانیر و حصریه و روستاهای مجاور حمله کنند.»

یکی دیگر از نیروهای ارتش گفت:« افراد مسلح همواره  در تلاشند که به این مناطق حمله کنند و چندین هزار نفر از آنان روز یکشنبه دست به حمله زدند. به هنگام درگیری‌ها ، افراد مسلح از تلبیسه و زعفرانیه و حتی از منطقه عز الدین به کمک دیگر گروه های تروریستی آمدند هدفشان نیز بستن جاده اصلی است که حمص را به سلمیه را می بندد و به حلب و شرق منتهی می شود. این جاده ،مهم است آن‌ها می خواهند ارتباط مرکز حمص را با شمال به طور کامل قطع کنند.»

انتهای پیام/


برچسب ها: دفع ، حمله ، تروریست ، کشته ، ارتش ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار