سمینار نیم روزه با عنوان چگونگی انجام اختراع از مرحله ایده پردازی تا ثبت علمی و تجاری سازی در پژوهشگاه باشگاه پژوهشگران صورت گرفته است.

مصطفی صائمیان، معاون فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایذه اخیرا به برگزاری کارگاه آموزشی نگارش طرح توجیهی، کارگاه آموزشی جستجوی علمی در بانک‌های اطلاعاتی و کتابخانه‌ای و دیجیتالی و میزگرد فرهنگی با عنوان وحدت حوزه و دانشگاه پرداخته شود.

وی عنوان کرد: سمینار نیم روزه با عنوان چگونگی انجام اختراع از مرحله ایده پردازی تا ثبت علمی و تجاری سازی و برپایی کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع توسعه فعالیت‌های مجازی فرهنگی را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: همچنین از عضو برتر باشگاه پژوهشگران شهلا دهقان به همراه پرداخت تشویقی و پرداخت بن کتاب به اعضای باشگاه از برنامه‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایذه بوده است.

وی افزود: همچنین به معصومه یزدان پناه و حسین فرض علیوند در همایش و ارائه سخنرانی پرداخت تشویقی بابت حضور در همایش صورت گرفت.

وی در نهایت گفت: معصومه یزدان پناه عضو باشگاه واحد ایذه در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی در قم شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.