نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع اعتبارات سال 93 استان اردبیل باید بر محور محرومیت و توسعه‌یافتگی هر منطقه و شهرستان باشد تا زمینه برای حرکت‌های تحولی در مناطق مختلف فراهم آید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری‌بنه خلخال دیروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان خلخال اظهار داشت: استاندار اردبیل با هدف بررسی مشکلات خلخال و تسریع و تسهیل امورات جاری به شهرستان خلخال می‌آید.

وی گفت: حضور استاندار به عنوان مسئول ارشد استان سبب می‌شود مسائل و مشکلات را از نزدیک لمس کند هر چند خدابخش به اندازه کافی بر مسائل و مشکلات استان اشرافیت دارد و اهتمامی هم که جهت حل مشکلات دارد برای مردم منطقه مهم است.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: در آغاز تصدی مسئولیت خطیر استان توسط خدابخش مطالبات مهم شهرستان خلخال و کوثر برای او طرح شد که برای ما و مردم منطقه مهم نجات خلخال و کوثر از محرومیت است.

جعفری‌بنه خلخال در ادامه افزود: راه نجات خلخال و کوثر توجه شایسته و مؤثر مسئولان استانی و کشوری در کنار فعالیت‌های جهادگونه مسئولان شهرستان است تا در کنار توجهات لازم شاهد توسعه بیش از پیش این شهرستان‌ها باشیم.

وی یادآور شد: در کنار معضل بسیار اساسی راه‌های ارتباطی خلخال و کوثر، بحث بیکاری جوانان و قشر تحصیل‌کرده عاملی برای مهاجرت از این مناطق به گیلان، مازندران، تهران و کرج شده و شاهد رشد منفی جمعیت و خالی از سکنه شدن برخی روستاها نیز هستیم که توجه مسئولان استان می‌تواند در کاهش و حل این مشکلات تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.