به دلیل کمبود امکانات و اعتبارات پارک جنگلی نور مورد بی مهری قرار گرفته است.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،شهردار شهرستان نور در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه تربیت مدرس شهرستان نور با موضوع خدمات‌رسانی بهتر به هموطنان در استفاده ازمواهب طبیعی دریا وجنگل،گفت:دغدغه دلسوزان بهره‌وری مناسب از پارک جنگلی نور است.

مومنی افزود:دو مشخصه تفریحی و توریستی،دریا وجنگل در شهر نور بی‌نظیر و منحصر به فرد است.

وی ابراز داشت:این دومشخصه بزرگ به جهت اینکه در محدوده شهر واقع شده و دسترسی به این دو موهبت بسیار آسان است،بنابراین شهرداری بر آن شد تا با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری خدمات بهتری را ارائه کند.

وی گفت:بخشی از این پارک نزدیک به نیم قرن برای تفریح و تفرج هموطنان آماده شد اما به‌ دلیل کمبود امکانات و اعتبارات مورد بی‌مهری قرار گرفت و به وضعیت فعلی رسید.

مومنی افزود:دغدغه شهروندان،مسئولان شهرستان اعم از نماینده،اعضای چند دوره شورای شهر و دیگر دلسوزان این بود که پارک جنگلی از وضعیت نامناسب کنونی خارج شود و ضمن حفظ وصیانت ازبزرگ‌ترین پارک جنگلی خاورمیانه از آن بهره‌وری مناسب صورت گیرد.

شهردار نور اضافه کرد:برای این منظور تلاش شد تا با در اختیار گرفتن این پارک،دغدغه موجود رفع و با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب ضمن حفظ جنگل،خدمات رفاهی مناسب برای بازدیدکنندگان فراهم و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به واگذاری موقت این پارک به شهرداری و مشکلات موجود در آن عنوان داشت:درشروع کار و اولویت برنامه‌ریزی مناسب از اساتید دانشگاه و متخصصان امر جنگل ومحیط زیست درخواست کردیم تا باعنایت به توافقنامه واگذاری،شرح خدمات پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در اجرا به گونه‌ای مطلوب و مورد رضایت عمل شود.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: پارک ، جنگلی ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.