تولد 123 نفر در شبانه روز پارسال در مازندران ثبت شد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،با اشاره به ولادت بیش از 44 هزار و 926 نفر سال قبل در استان گفت:در هر شبانه روز 123 واقعه ولادت در استان ثبت شده است.

ملکی نرخ ولادت پارسال در استان را 3 / 14 در هزار بیان کرد و افزود:ولادت ثبت شده پارسال در استان 1 / 2 درصد نسبت به مت مشابه قبل از آن رشد یافته است.

وی عنوان کرد:در سال قبل فاطمه با فراوانی هزار و 77 مورد و فاطمه زهرا با 663 مورد بیشترین نامهای انتخابی برای نوزادان دختر بوده است.

ملکی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 23 هزار پسر و 21 هزار دختر در استان متولد شده است، بیان داشت: همچنین در این مدت 15 هزار و 993 وفات در استان نیز ثبت شده و در هر شبانه روز بطور متوسط 44 واقعه وافت ثبت شد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران، نرخ وفات در استان را در سال قبل 5.1 در هزار بیان کرد و گفت: نرخ ازدواج نیز در سال گذشته 9.7 در هزار بوده و در هر شبانه روز 83 واقعه ازدواج ثبت رسیده است.

ملکی با اشاره به کاهش 5.8 درصد واقعه ازدواج در استان گفت: میزان واقعه طلاق نیز پارسال در استان با نرخ 2.3 در هزار حدود هفت هزار و 285 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.4 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: تولد ، مازندران ، ثبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.