معاون رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد مقامات بلند پایه اوکراین باید با "سرطان شایع فساد مالی" مقابله کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویتر ، "جو بایدن" معاون رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد مقامات بلند پایه اوکراین باید با « سرطان شایع فساد مالی » مقابله کنند.

بايدن اعلام کرد واشنگتن آماده است به اقتصاد اوکراين کمک کند اما مقامات بلند پايه اين کشور بايد با « سرطان شايع فساد مالي » مقابله کنند.

جو بايدن خطاب به نمايندگان پارلمان اوکراين از جمله نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري در کيف گفت انتخابات رياست جمهوري 25 مه مهمترين انتخابات در تاريخ اين کشور خواهد بود و آمريکا براي کمک به برگزاري آن آماده است.

بايدن با اشاره به اينکه اوکراين با تهديدهاي تحقير آميز و مشکلات نگران کننده اي روبروست افزود آمريکا آماده است به مقامات بلند پايه اين کشور کمک کند تا فرصت را براي ايجاد وحدت ملي غنيمت شمارند. بایدن گفت: واشنگتن در مقابله با «تهدیدهای خفت آور» علیه کی یف، در کنار آن  ایستاده است.


معاون رئيس جمهوری آمريکا تاکيد کرد هيچ دليلی وجود ندارد که اوکراين نتواند به امنيت انرژی دست يابد اما اين کار زمان می‌برد.

وی از نمايندگان پارلمان اوکراين خواست موضع قويتر اوکراين را در صورت وابسته نبودن به گاز روسيه تصور کنند. معاون رئيس جمهوری آمريکا همچنین اعلام کرد روسيه بايد نيروهای خود را از مرز اوکراين خارج کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار