ایوب ایرانی فام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: توليدات کشاورزي در ايران در قالب يک بازار سنتي است و در آن درجه بسته بندي، کيفيت محصولات و ثبات توليد حکمفرما نيست.
وي با تشريح کرد: شناخت استانداردهاي بين المللي در بازارهاي هدف و توليد مبتني بر بازار در افزايش صادرات محصولات کشاورزي موثر است.
ایرانی فام ادامه داد: فقدان بازارهاي مناسب براي محصولات با کيفيّت خُبرگان بزرگترين دغدغه خُبرگان کشاورزي شده است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي اظهار داشت: تمایل به صادرات را باید از اهداف اصلی خُبرگان کشاورزی بدانیم.