رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه فردا به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز می شود و تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد.

 

دکتر رضا کامیاب مقدس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اعلام اینکه این کنفرانس بزرگترین همایش ملی کشور در زمینه مهندسی سازه و زلزله است، افزود: فعاليت‌هاي همايش شامل: بخش‌هاي ارائه مقالات علمي ـ پژوهشي، پوستر، طرح‌ها و دستاوردهاي صنعتي، کارگاه‌هاي آموزشي و تشکيل ميزگردهايي در ارتباط با مسائل زلزله و سازه در ايران است.

دبیر برگزاری پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه هدف ازبرگزاری این کنفرانس را بررسی همه جانبه دستاوردهای علمی متخصصان کشور در زمینه مهندسی سازه و زلزله و ارتباط مسئولان اجرایی با آخرین دستاوردهای علمی عنوان کرد.

کامیاب مقدس خاطرنشان کرد: بیش از 400 شرکت کننده از دانشگاه های سراسر کشور در این کنفرانس ملی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 460 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده ، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 173 مقاله پذیرفته شده است که به صورت شفاهی و پوستر ارائه می شوند.

کامیاب مقدس تصریح کرد: شرکت کنندگان این کنفرانس در 5 سالن ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان به طور همزمان به ارائه مقالات خود می پردازند.

کامیاب مقدس ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور گسترده محققان، اندیشمندان، اساتید، دانشجویان و صاحبنظران در این کنفرانس ملی باشیم.

اضافه می شود: مراسم افتتاح کنفرانس ملی زلزله و سازه ساعت 9 صبح چهارشنبه ، سوم اردیبهشت در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز می شود./س

برچسب ها: کنفرانس ، ملی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.