سخنگوی حزب اسلامی کار جزئیات دیدار اعضای شورای سیاسی حزب اسلامی کار با "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" که صبح امروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، را بیان کرد.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره دیدار اعضای شورای سیاسی حزب اسلامی کار با "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" که صبح امروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای دیدار "حسین کمالی" دبیرکل حزب اسلامی کار ضمن تحلیل شرایط اقتصادی روز به ویژه مباحث تولید، اشتغال و یارانه‌ها، پیشنهاداتی را به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور بهبود وضعیت ارائه داد.

وی اضافه کرد: قانون احزاب و طرح و لایحه‌ای که اکنون در دستور کار است، موجب محدودیت کنش احزاب سیاسی شد و همچنین نوع برخورد برخی دستگاه‌های مسئول در رابطه با فعالیت احزاب سیاسی کشور از دیگر موضوعاتی است که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت و اعضای حزب با ارائه گزارشی ضمن ابراز نگرانی در صورت عملیاتی نشدن شعارهای دولت یازدهم شاهد کاهش مشارکت مردم در انتخابات بعدی خواهیم شد، راهکارهایی را به منظور افزایش مشارکت مردمی ارائه دادند.

نیشابوری به سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اعضای حزب اسلامی کار اشاره و تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی ضمن تائید وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور، موافقت خود را از تحلیل‌ها و گزارش‌های اعضای حزب درباره اوضاع اقتصادی کشور اعلام کردند و مقرر شد که راهکارهایی از سوی حزب ظرف ده روز آینده درباره هدفمندی یارانه‌ها و راهکارهای برون رفت ظرف یک ماه آینده درباره اصلاح ساختار اقتصادی از سوی حزب اسلامی کار تنظیم و به وی ارسال شود.

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: حزب اسلامی کار درصدد است با دعوت از اساتید و کار‌شناسان توانمند در جهت بهبود اوضاع و افزایش مشارکت گسترده در حل معضلات اقتصادی گام بردارد.

وی گفت: ضمن ارائه گزارش از وضعیت انتخاباتی مقرر شد که اعضای حزب اسلامی کار در هر برهه‌ای از زمان که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب به اجماع دست پیدا کردند، ما هم به این اجماع بپیوندیم.

نیشابوری خاطرنشان کرد: بیشتر موضوعات مورد بحث اعضای حزب اسلامی کار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مربوط به مباحث تولید، اشتغال و اقتصاد کشور بود و کمتر درباره انتخابات در این دیدار صحبت شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار