سرمربی تیم ملی نوجوانان معتقد است که ملی پوشان زیر 16 سال با برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی می توانند عملکرد موفقی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی قنبرپور-سرمربی تیم ملی زیر 16 سال گفت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته و ملی پوشان را برای تورنمنت آذربایجان که با حضور تیم های خوبی برگزار می شود، آماده می کنیم. تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند 11 اردوی آماده سازی را در نظر گرفته ایم که در این 11 اردو، بازیهای تدارکاتی نیز برگزار خواهیم کرد. بازیکنان به برگزاری بازیهای تدارکاتی نیاز دارند تا محک بخورند.

وی افزود: بعد از تورنمنت آذربایجان و برگزاری سه اردوی تدارکاتی دیگر، به قزاقستان سفر خواهیم کرد و در تورنمنتی که در این کشور برگزار می شود، حضور خواهیم داشت و سپس در کیش یا شهرهای شمالی ایران اردو خواهیم زد تا بازیکنان از لحاظ آب و هوایی با شرایط تایلند خود را وفق دهند. در واقع برنامه های تیم ملی نوجوانان را هدفمند پیش می بریم و بازیکنان را چه از لحاظ جسمانی و چه از لحاظ ذهنی برای حضوری پر قدرت در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند آماده می کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره استعدادیابی و اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم ملی زیر 16 سال گفت: بعد از اینکه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بخشنامه ای به فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم استفاده از بازیکنان متولد 11/10/76 ارسال شد، ما بازیکنان مختلفی را زیر نظر داشته و آنها را ارزیابی کردیم و هم اکنون بازیکنان خوبی در ترکیب تیم حضور دارند که امیدوار هستیم در رقابتهای پیش رو موفق باشیم. از فدراسیون فوتبال نیز تشکر می کنم که حمایتهای خود را از تیم های پایه دریغ نمی کند و امیداور هستم تمامی تیم های ملی در رده های مختلف در مسابقاتی که پیش رو دارند، موفق باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.