مرسی ،محمد بدیع رهبر عالی اخوان‌المسلمین و برخی دیگر از سران اخوان برای محاکمه در پرونده فرار از زندان وادی النطرون وارد آکادمی پلیس شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از  پایگاه خبری الیوم‌ السابع ، "محمد مرسی " رئیس جمهور مخلوع مصر  ، "محمد بدیع "رهبر عالی اخوان‌المسلمین  و "محمد بلتاجی" و "سعد الکتاتنی" از رهبران اخوان السملین و 19 تن دیگر از رهبران ارشد این گروه دقایقی پیش برای محاکمه در پرونده فرار از زندان "وادی النطرون" توسط دادگاه جنایی قاهره وارد آکادمی پلیس شدند.

مرسی ، محمد بدیع رهبر عالی اخوان المسلمین و بلتاجی از رهبران اخوان و 128 متهم دیگر از جمله برخی سران ارشد اخوان‌المسلمین متهم هستند که در جریان انقلاب 25 ژانویه مصر از زندانهای مصر فرار و نیز به زندان‌های مصر حمله ور شده‌اند.

یک منبع امنیتی اعلام کرده است که متهمان از محل بازداشتشان در زندان طره به آکادمی پلیس منتقل گردیده‌اند.

همچنین این پایگاه از افایش نیروهای امنیتی پیش از شروع محاکمه خبر داده است.

این پایگاه خبری گزارش داده است که اقدامات امنیتی شدیدی برای محاکمه مرسی  و تعدادی از سران اخوان‌السملین به اجرا در آمده است.

این پایگاه خبری همچنین گزارش داده که گروه‌هایی از نیروی هوایی امروز در آماده باش هستند تا از بالا هر تحرکی را که منجر به تأثیر برروند دادگاه گردد و یا انجام کارهای خشونت‌ آمیز را رصد نمایند.

همچنین نیروهای از ارتش ، پلیس و امنیت مرکزی در محوطه آکادمی پلیس به علاوه دستگاه‌های مرتبط بسیاری برای کشف مواد منفجره و نیز 4 هزار افسر و سرباز و 50گروه از امنیت مرکزی  و 75 گروه رزمی و 30 خودروی زرهی  در داخل و خارج از آکادمی پلیس  اماده هستند تا امنیت جلسه دادگاه را تأمین نمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار