معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مذاکرات شهردار تهران در خصوص دریافت قطعات واگن از چین گفت: به محض قطعی شدن اعتبار از سوی دولت تولید واگن در کشور آغاز می‌شود.

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر شهردار به چین و مذاکرات اولیه درخصوص دریافت قطعات و ساخت واگن در ایران تکنولوژی ساخت آن را در اختیار چینی‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرایی شدن این امر حدود 60درصد از واگن‌های مورد نیاز مترو در داخل کشور تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه به محض قطعی شدن اعتبار، ارسال قطعات از چین جهت تولید در کشور آغاز می‌شود ،تصریح کرد: تحقق این موضوع منوط به رفع مشکلات موجود در مراحل گشایش اعتبار اسنادی در داخل کشور است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری هم اکنون از محل خط اعتباری ، ایران مجاز به بهره‌گیری از این تسهیلات است ،از تشریفات اداری بخصوص عوامل مرتبط با تعیین بانک عامل به عنوان مهمترین بخش موثر در تاخیر اجرای این کار یاد کرد و افزود: شهرداری هم اکنون در حال مذاکره با بانک‌های عامل، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی بوده و به محض قطعی شدن بانک‌های عامل مباحث مرتبط با پایدار نمودن اعتبار را آغاز خواهیم نمود.

تشکری هاشمی در پایان با عنوان اینکه تولید واگن‌ها و به کارگیری آن درخطوط میزان جابه‌جایی مسافرین در سطح شهر را افزایش خواهد داد، خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع تنها وابسته به همکاری و حمایت‌های دولت است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: قطعی شدن ، فایناس ، تولید ، واگن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار