به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران، در بازار فعلی همه ی مشتری ها به عنوان سرمایه تلقی میشوند و یک شرکت باید بتواند با جذب مشتری بالا این سرمایه ها برای خود جمع آوری کند و این مشتری ها از طریق کارمندان جذب می شود برای تشویق کارمندان به در آمد زایی باید آنها را در ایجاد این درآمد سهیم کنید این بدین معناست که کارمند با فروش و یا جذب مشتری کمیسیون دریافت کند.
کارکنان یک شرکت اگر در امر فروش فعالیت میکنند پس درآمد زایی دارند بنابراین به میزان فروشی که دارند پورسانت میگیرند.
سازمان کسب و کارهای کوچک شرکت ها را به تنظیم برنامه های اشتراکی دعوت میکند این سازمان معتقد است که وجود کارمندان باعث پیشروی جریان کار میشود بنابراین جذب کارمندان و تشویق آنها به کار با هر نوع پاداشی که در ازای خدمات آنها باشد باعث انگیزه بیشتر آنان میشود. ایجاد فضای رقابتی سالم در محیط کار هم باعث خروجی بیشتر خواهد شد.
شرکت ها موظفند استعداد یابی کنند گاهی اوقات کارمندان میتوانند بخشی از سهام شرکت را بخرند و در درآمدی که شرکت دارد سهیم شوند کارمندان وقتی احساس مسئولیت کنند دلسوزانه تر کار میکنند و این حس مسئولیت زمانی بوجود می آید که آنها خود را بخشی از این کار بدانند و برایشان مهم باشد که کار به نحو احسن پیش برود.
استراتژی هایی که یک شرکت در جهت افزایش و بهبود روند کاری خود دارد توسط بخش منابع انسانی برنامه ریزی و تنظیم می شود در این استراتژی ها برای جذب کارمندان و تشویق آنها به کار مالکیت اشتراکی به مالکیت کارمندان در سهام شرکت هم پرداخته شده است.
اشتراک کارمندان در سهام شرکت ها باعث پیشرفت و بهبود روند تجاری خواهد شد و این بدین دلیل است که نه تنها برنامه ها ی مالی که کارمندان را تشویق به کار بیشتر خواهد نمود این است که آنها دیگر بخشی از درآمد را با کار خودشان بدست می آورند هرچه بیشتر تلاش کنند درآمد بیشتری خواهند داشت.
برنامه های اشتراکی هم جزء این مالکیت مشترک به حساب می آید. تنظیم اینگونه برنامه ها بهترین راه برای متمرکز کردن کارمندان روی تجارت و درآمد زایی است.
انتهای پیام/