سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان در همه محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی،  رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردارند و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی اعلام نشده است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه جاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محورهای مسدود تصریح کرد: در حال حاضر محور شمشک-دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راهسازی و محور کرمان به نهبندان به دلیل طغیان رودخانه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

***کرج-چالوس یکطرفه می‌شود



سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 امروز(جمعه 5اردیبهشت ماه) از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17و30دقیقه الی 24 امروز، جمعه، پنجم اردیبهشت ماه از 15کیلومتر بالای مرزن‌آباد(دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین تردد کلیه تریلرهابه استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  از محور هراز و دماوند از 6 صبح امروز(جمعه 5اردیبهشت ماه) تا ساعت 24 5اردیبهشت ممنوع خواهد بود. 

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار