مسابقات اسکی اسنو برد كراس جام بزرگ كوئيك سيلور پس از وقفه اي 7 ساله در پيست بين المللي اسكي توچال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،مسابقات اسكي اسنوبردراس جام كوئيك سيلور در روزهاي 4 و 5 ارديبهشت برگزار شد. در مرحله پایانی مسابقات اسکی اسنو برد كراس جام بزرگ كوئيك سيلور در پيست اسكي بين المللي توچال و در بخش آزاد حسین کلهر ، سید باقر صید و محمد ساوه دربند سری به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند .

همچنین در بخش شهر نشین و در گروه زنان ، ستاره یزدانی عنوان نخست این رقابت ها را از آن خود کرد و هدیه فرازی و ستاره مطهری نیز عناوین دوم و سوم این رقابت ها را بدست آورد 

در همین بخش و در گروه مردان ، حمید رضا بهادر ، شروین هدایت زاده و رضا افشار نیز حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

مرحله پایانی این رقابت ها جمعه در ميان تعداد كثيري از اسكي بازان و علاقمندان به ورزشهاي زمستاني با حضور حجت الله دارابی مشاور وزیر و رییس مرکز فن آوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان ، ناصر طالبی سرپرست فدراسیون اسکی ، عیسی ساوه شمشکی نماینده وزیر ورزش در توسعه ورزش های زمستانی ، علی عمران سولقانی دبیر کل فدراسیون اسکی و جمعی از فعالان این رشته در پیست بین المللی اسکی توچال برگزار شد .

این رقابت ها شامل دو گروه بومی ( آزاد ) و شهرنشین و با حضور 114 اسکی باز مرکب از 99 مرد و 15 زن در روز نخست برگزار شد که در نهایت 28 نفر به مرحله نهایی راه یافتند .

در پایان این مسابقات لوح تقدیر ، شيلد ، مدال و مبلغ 3، 2 و یک میلیون تومان جایزه نقدی به برترین ها اهدا شد .

این مسابقات توسط هیات اسکی استان تهران ، هیات اسکی شمیرانات ، فدراسیون اسکی ، و با همكاري پیست اسکی بین المللی توچال و هیات اسکی شمال غرب تهران برگزار گرديد.
برچسب ها: اسکی ، توچال ، اسنوبرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار