برنامه "تدبير" از شنبه 6 ارديبهشت ماه با موضوع عدالت اداري از شبكه راديويي اقتصاد پخش مي شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ برنامه "تدبير" با موضوع "عدالت سازماني" در بخش كارشناسي به دنبال ارائه الگوهاي عدالت در منابع انساني و توزيع حقوق و مزايا به طور عادلانه در بخش اداري است.

رامبد باران دوست به عنوان كارشناس مجري در اين برنامه موضوع "عدالت سازماني" را دنبال مي كند .

ﻋﺒﺪاﻟﺮﺿﺎ ﻃﺎﻟﺒﻴﺎن ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ و ﻣﻨﺎﺑﻊ انساني يكي از شركت هاي خودرويي كشور ميهمان برنامه "تدبير" شنبه 6 ارديبهشت راديو اقتصاد است.

بيان انواع عدالت و بررسي عدالت توزيعي در بخش عدالت سازماني محور اصلي برنامه "تدبير" است كه دربخش كارشناسي بررسي مي شود.

برنامه "تدبير" با هدف بررسي توسعه و پيشرفت اقتصادي در جامعه و آگاهي بخشي مردم نسبت به حقوق اقتصادي شنبه تا چهارشنبه هر هفته به همت گروه دانش و پيشرفت راديو اقتصاد ساعت 11 به مدت 35 برروي موج اف ام رديف 98 مگاهرتز پخش مي شود.

قيمت طلا و سکه در بازار

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به افزایش قیمت هر اونس طلا تا 1304 دلار گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز شنبه یکسان و 995 هزار تومان است.

به گزارش رادیو اقتصاد ؛ محمد کشتی آرا در مصاحبه با اين شبكه راديويي گفت : هر قطعه نیم سکه 534 هزار تومان ، ربع سکه 319 هزار تومان و سکه های یک گرمی هم 209 هزار تومان فروخته می شود.

کشتی آرای گفت : امروز شنبه قیمت هر گرم طلای 18عیارحدود 103 هزار تومان است.

وی افزود : احتمال نوسان قیمت ها در ادامه معاملات روزانه وجود دارد اما جدی نخواهد بود.

تبيين راه هاي گسترش عدالت سازماني در "تدبیر" رادیو اقتصاد

راه هاي گسترش عدالت سازماني براساس فرايند تعريف واحدهاي هرسازمان در برنامه "تدبير" يكشنبه 7 ارديبهشت بيان مي شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ رعایت عدالت در سازمان‌ها یکی از موضوعات مهم مدیریتی است و افراد به شدت نسبت به رعایت عدالت در تخصیص پیامدها، رویه‌هایی که به موجب آنها پیامدها تخصیص می‌یابند و رفتارهایی که با آن­ها صورت می‌گیرد، حساس هستند که این امر تأثیر بسزایی بر سرمایه اجتماعی سازمان­ ها خواهد داشت.

در برنامه "تدبير" روز يكشنبه 7 ارديبهشت ماه با توجه به اينكه سرمایه اجتماعی از مفاهیم نوینی است که نقشی بسیار مهمتر از سرمایه فیزیکی و انسانی در سازمان­ ها و جوامع ایفا می­ کند و امروزه در جامعه شناسی و اقتصاد و به تازگی در مدیریت و سازمان به ­صورت گسترده­ای مورد استفاده قرار گرفته است دربخش كارشناسي رويكرد برنامه براساس تبيين راه هاي گسترش عدالت سازماني است.

در غیاب سرمایه اجتماعی، سایر سرمایه ­های سازمانی اثر بخشی خود را از دست می­ دهند و از آن­ها به­ طور بهینه استفاده نخواهد شد، لذا آگاهی از میزان سرمایه اجتماعی درسازمان ضروری و مهم به نظر می­ رسد به همين دليل رامبد باران دوست به عنوان كارشناس مجري ، ﻋﺒﺪاﻟﺮﺿﺎ ﻃﺎﻟﺒﻴﺎن ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ و ﻣﻨﺎﺑﻊ انساني يكي از شركت هاي خودرويي كشو ر را در تبيين بحث همراهي مي كند تا شنوندگان راديو اقتصاد با چگونگي اجراي عدالت سازماني براساس فرايند تعريف شده در هر سازمان آشنا شوند.

بررسي واژگان عدل و عدالت و تعريف آن در نظام سازماني ، راه هاي گسترش عدالت سازماني و چگونگي اجراي آن در هر سازمان از جمله محمرهاي مورد بحث در برنامه "تدبير" يكشنبه 7 ارديبهشت ماه است.

برنامه "تدبير" شنبه تا چهارشنبه هر هفته به همت گروه دانش و پيشرفت راديو اقتصاد ساعت 11 به مدت 35 برروي موج اف ام رديف 98 مگاهرتز پخش مي شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، تدبیر ، شبکه ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.