تحقیق و پژوهش سریال زندگی استاد "شهید مرتضی مطهری" پس از یکسال تلاش به پایان خود نزدیک شده است .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما ، تولید سریال استاد شهید مطهری (ره) در سال 93 در اولویت کار اداره کل تولیدات الف ویژه معاونت سیما قرار گرفته است.

تا کنون تحقیق و پژوهش 24 قسمت از 26 قسمت این مجموعه توسط دکتر یعقوب توکلی به انجام رسیده و نگارش فیلمنامه آن نیز بزودی آغاز خواهد شد .

تِم اصلی مجموعه استاد شهید مطهری ، جهاد فرهنگی است و ژانر پیش بینی شده برای تولید این سریال فاخر ، حماسی خواهد بود ، بر اساس گزارش روابط عمومی سیما ، پیام طراحی شده توسط معاونت سیما در این سریال ، نمایش تاثیر مواضع فرهنگی و فلسفی در زندگی روزمرة انسان و نیز آگاهی بخشی از موضع گیری های دشمنان علیه اصلاح جهت گیری فرهنگی در جامعه است .

بدیهی است، اتکاء صرف تاریخی به اینکه شهید مطهری فقیهی عالیقدر ، فیلسوفی خداشناس ، اسلام شناسی انقلابی و اندیشمندی بی هماورد است به خودی خود نمی تواند در تربیت هویت اسلامی و انقلابی نسل جوان کنونی موثر واقع افتد از این رو لازم است همة آنچه از ویژگی بی بدلیل علمی ، انسانی و انقلابی در این فرزند خلف انقلاب اسلامی وجود دارد در قالب سریالی فاخر و دراماتیک به نمایش درآید تا آراء و آثار گرانسنگ این مبارز عالم همراه با مشی زندگی او به نسل های بعدی منتقل شود و اندیشه استاد شهید به مثابه نقشه راه انقلاب اسلامی راه هرگونه انحرافی در مسیر انقلاب را بر منحرفین ببندد .

مجموعه نمایشی استاد شهید مطهری تلاش معاونت سیما است که در این مسیر تهیه کنندگی فیلمنامه آن را سعید سعدی بر عهده خواهد داشت .


انتهای پیام/

برچسب ها: مطهری ، استاد ، سریال ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.